torsdag 22 mars 2012

Pysslar så det sprutar

Har kommit in i ett pysselstim! Inte så mycket scrap men väl annat. Jag gillar ju verkligen att pyssla så jag blir alldeles glad när jag får hålla på.
Igår blev jag klar med min väggtext.
Själva texten har jag snott från Therese Sennerholt Ville dock ha det mycket större än en liten tavla. Texten är urklippt för hand i vinyl. Det är riktigt trevligt att jobba med. Man kan ju göra precis vad som helst egentligen.

Idag har jag gjort vaser med färg


Köpte glasvaser på loppis igår och färg idag. Helt vanlig inomhus färg. Köpte provburkar på en halv liter. Hällde sedan i lite färg och snurrade runt tills allt var täckt. Sedan får det bara torka. Det kommer inte gå att ha vatten i antar jag. Man kanske kan ha lack i funderade jag på, men vi får se. 


Ett litet snabbt kort hann jag med också. Lite spillbitar som låg på bordet och lite annat pill. Så mycket enklare nu att pyssla när alla saker är framme.

Inga kommentarer: