tisdag 7 augusti 2012

Egen dag

Idag har jag haft en alldeles egen dag. Kim och Ester har varit borta på utflykt. Väldigt skönt ibland :) jag började med att sova länge. Något jag uppskattar men sällan gör nu för tiden. Hade bestämt att måla idag, ett projekt som jag haft på g länge. Måla en prylhylla som jag köpte i januari. Var och köpte sprayfärg, tyvärr blev det inte så bra som jag tänkt. Det täckte inte särskilt väl. Om jag ska få det bra får jag nog gå över med pensel också.

Målade även en Ikeapall i pastelliga färger. Samma färg som jag använt till vaserna under våren. Turkos, grön och rosa

Har dessutom träffat en twän, alltså en vän från twitter. Hon bor i Stockholm, men har sommarhus i hunnebo. Vi planerade ett Skypeprojekt inför hösten och pratade skola i tre timmar. Trevligt!

Nu har jag tänt ett ljus, lyssnar på os och äter pistagenötter :)
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: