lördag 3 november 2012

Virkade ljuslyktor

Såg virkade ljuslyktor när jag surfade runt efter en virkad pumpa som förövrigt blev såhär:

Ia nyckelpiga hade bloggen med mönstret. Det första jag gjorde blev helt fel. Jag virkade med fel nål. Fick repa upp och börja om. Nästa gjorde jag klar men den blev för stor i öppningen. Testade igen och nu gick det bra :)
Den vänstra är den första som jag hittade ett glas till som blir större, det blev mycket bättre :) Den högra är det sista exemplaret. Jag tänker det som en fin gå-bort-present att virka fodral och köpa luktljus.

Idag har vi haft en riktig innedag. Bakat bullar, pysslat och myst. Härligt! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: