torsdag 9 juni 2011

Tre på en gång

Igår var Kim ute på vift igen (idag med så jag hinner nog med en del idag med ;)) så jag scrappade till tre utmaningar.
Pappersbitens färgutmaning

Jag valde färgerna turkos, grön och rosa. Fotot på Ester är så härligt! OA-papper och dekorationer förutom molnet ;)

Man ska skapa i blått och gult eftersom att det varit nationaldag. Inte någon kombo jag arbetat med innan, men det blev helt ok

Mycket från Echo Park här, men lite OA också. De två är ju mina favoriter! 

Sista var en skissutmaning på Svensk scrapbooking. Tyckte inte att skissen var så festlig från början, men jag vred lite på den och blev väldigt nöjd. Det fanns bra med utrymme för att dekorera själv. 

I helgen fyller Kim år så det blir lite firande av honom på landet. På vägen upp blir det nog ett besök på Scrapfabriken :) Dessutom är det skolavslutning imorgon, ska bli jättemysigt! 

2 kommentarer:

Ziro sa...

Wow, tre underbara LO:s! Alla tre är välkomponerade och framhäver de fina fotona!

Anonym sa...

Jättefina LO:s jag gillar att de är så centrerade!!