fredag 19 mars 2010

Fina fredag

Idag är det verkligen skönt att det äntligen är fredag. Det har varit en ganska tuff vecka känner jag. Trött och ont i axlarna. Lite plåster på såren är att idag fick jag två roliga paket.

Tyger alltihop!

Fick superfina tyger från Heather Bailey Jag såg att Tipsy Tessie skrev om Heather Bailey i ett inlägg och såg då att hon hade väldigt fina tyger. Blev sugen på att sy ett lapptäcke att ha som filt precis som Tipsy Tessies minsta gör på många bilder. Idag kom de tygerna iallafall och de var precis så fina som jag trodde.





Idag åker vi till Bovall, jag har längtat hela veckan. Vi ska fixa litegrann, jag har planer på att tapetsera på en byrå. Vi får se hur det går. Jag är ganska sugen på att börja sy täcket med!
En sista bild från vårt kök:
Vårkänsla med påskliljor och några utslagna grenar. Snön har försvunnit fort nu, det känns riktigt skönt!
Ha en skön helg!

Inga kommentarer: