tisdag 30 mars 2010

Traderafynd

Idag har jag varit och hämtat ett traderafynd. Jag köpte en stolsdyna till tripp trapp stolarna från Polkadot design

Inte för att jag hade en tripp trapp stol, men jag har tänkt köpa när jag började buda.
Satt på jobbet och tittade i en tidning, såg stolarna och visade en kollega att jag ville köpa sådana. Hon säger då att en kompis till henne skulle sälja 2 st. Så på hemvägen från mitt fyndande så ringer jag denna tjej och åker förbi och köper 2 stolar. ;-) Så kan det gå en helt vanlig tisdagskväll.

Jag har planer på att måla dem vita. En stol till landet och en härhemma.

Kommer att bli så fint!

Påskpyntade i köket igår kväll efter vattengympan. Nu ser det ut såhär

Köpte bara grönt och gult godis så att det skulle matcha! Nu är det bara en arbetsdag kvar!

Inga kommentarer: