måndag 29 mars 2010

Kort vecka

Det blir en kort vecka för mig den här veckan. På fredag är vi lediga och min lediga dag ligger på torsdagar. Den här torsdagen tänker jag inte jobba! Så nu är det bara 2 dagar arbetsdagar kvar och sedan lov i en och en halv vecka. Väldigt skönt! Känner att jag behöver det nu. Kommer behöva arbeta lite på lovet med att skriva omdömen, men det kan jag göra i soffan i mysbyxor!

Till helgen ska vi åka till Bovall med ett gäng kompisar och fixa och dona lite. Bland annat hoppas vi på att kunna bygga en vedbod och kanske börja på altan. Påskmat och trevligt umgänge står på schemat också. Det ska bli väldigt trevligt!

Sydde ju färdigt babyfilten förra veckan och såhär blev resultatet:




Nu har jag fått alla mönster, tyger, mudd osv som jag beställde för att prova på att sy. Nu känns det nästan lite läskigt att pröva att sy, men jag ska prova på lovet när jag har lite mer sammanhängande tid.

Inga kommentarer: