tisdag 19 april 2011

Fler till Scrappiz

Har skapat lite mer till Scrappiz påskcrop.

Det var en skiss, som jag först inte gillade, men när jag gjorde efter den så var den trevlig. Lätt att variera. Som jag skrev igår så tog Ester sina första krypsteg igår. Runt stjärnan och på vingarna har jag lagt lite glitterlim. Hittade nog tillbaka lite till det :)


Denna utmaning skulle vara ett kort med 3 av allt. Tre papper, band, brads osv. Det var lite klurigare än jag trodde. Tex så gjorde jag streck på den bubbliga kanten, då fick jag göra streck på två ställen till. Satte klamrar och fick då sätta en tredje bakom blomman som blad.

Idag har vi varit hos Lina och Martin. En riktigt härligt varm eftermiddag. Titta på de här sötnosarna




Tur att de har så lika färger på kläderna så att det blir lätt att scrappa! ;)

Inga kommentarer: