onsdag 6 april 2011

Pappersbitens månadsutmaning

Ester sov länge idag på eftermiddagen, det är därför jag hann med så mycket scrappat. Med tanke på hur lite hon sov under natten så var det tur att hon sov på eftermiddagen :)  Jag är snabb när jag scrappar också!

Pappersbiten hade en bingobricka som utmaning denna månad. Jag valde rad nr 9 där det skulle ingå floss, kantstans, tags, distrssink, thickers
Floss sitter på tagen samt att blingstenarna sitter på floss. Thickers är klamrarna. Jag köpte en minimister på Pappersbiten när vi var där i måndags och den invigdes med att spraya distressink. Det blev ett roligt resultat tycker jag. Pappret blev lite buckligt dock. Fjärilarna är urklippta från en bård Echo Park.Texten ser väldigt sned ut ser jag nu. Tyckte inte att det var så snett innan, men det blir lite knas när man fotograferar. 
Imorgon bär det av till Ullared med en blivande mamma. Det ska bli väldigt trevligt att hjälpa henne att babyshoppa! Jag har gjort en lista med allt som vi köpte innan. Har faktiskt använt det mesta av det vi köpte. Såklart ska jag shoppa lite jag med. ;)

1 kommentar:

Liola sa...

Snajsigt! Tänkte ge mig på den där utmaningen oxå, har inte riktigt valt rad ännu... Fick gjort en massa annat igår istället. Säkert en vinnare!!