torsdag 14 april 2011

Skiss hos Scrap och Hobby

Såg hos Lina att hon gjort en jättefin LO efter Scrap och Hobbys aprilskiss. Jag gillade skissen så jag gjorde ett alster jag med. Skrev ut några kort igår och det är dem som jag scrappat med idag. Det är så trevligt att ha fina kort att jobba med, det blir så mycket roligare att scrappa då!




Jag försökte göra lite dekorationer som inte var blommor och tycker att det blev ganska bra. Det blåa är en knapp med en stjärna eller vad man nu ska säga från ett Thickersalfabet. Samma alfabet har använts till sifforna och klammern uppe i hörnet. Den lilla rankan har jag ritat för hand. 
Har två foton kvar som jag inte scrappat, får se när jag sätter tänderna i dem. I helgen ska vi till Bovall så då blir det inte mycket scrappat.

1 kommentar:

Liola sa...

Najs tolkning av skissen!!
Jo tack, det blev oförskämt mycket handlat. Både scrappgrejer o annat kraffs. :)