onsdag 6 april 2011

Svensk scrapbooking

För några år sedan var jag väldigt aktiv på forum. Då var det bara pyssel.net som gällde. Jag spenderade mycket tid där och träffade en hel del i verkligheten också. Men sen liksom orkade jag inte med, jag prioriterade bort helt enkelt. Jag var samtidigt medlem på Svensk scrapbooking även om jag inte var särskilt aktiv. Jag är fortfarande medlem och det är bra att kolla in vad som händer i scrapvärlden där. De har månadsutmaningar och idag har jag gjort en LO till skissutmaningen

Fotot är några år, men jag tycker att det är väldigt fint. Det var en trevlig skiss som var utmaningen. Det är en 8x8 LO eftersom att den är till min BOM. Det är lite klurigt att få till en 12x12 skiss till en bra 8x8 LO. Jag utelämnade lite dekorationer för att få plats.

Om inte allt för länge kommer det att vara 1000 personer som varit i bloggen. Jag funderar på vad jag ska göra då, en liten utlottning kanske? :)

Inga kommentarer: