torsdag 19 maj 2011

Dagens alster

Idag har jag hunnit scrappa 3 LO:s. Har passat på när Ester sovit.


Detta är ett bidrag till febern. Man skulle inspireras av ett rum. Jag tyckte att det var jättesvårt och är inte heller särskilt nöjd med LO:n. Mönstret är inspirerat av mattan som låg på golvet i rummet. 
Det är iallafall ett kort från Vinterskog som är sött tycker jag. 

Söt bild på Vilma från april. Gjord i 8x8. 


En Lo bara för att jag ville få gjort om vinterskog. När jag sorterade i tisdags så såg jag vad som fattades i albumet så nu har jag skrivit upp vilka LO jag ska göra. Vinterskog var en av dem. 

Imorgon har jag tänkt åka förbi Scrapfabriken när vi ska förbi Uddevalla. Spännande! 


2 kommentarer:

Maria sa...

Fina layouter! Kul att höra vad du säger om Scrapfabriken. Om det är något att ha ska jag nog titta förbi nästa gång vi åker till landet i Dalsland. Kram

Anonym sa...

Härligt! Jag tycker du lyckats jättebra med alla tre!!! Det blir ett riktigt djup i medeltidslayouten, och bandet är pricken över i! Kram!