söndag 8 maj 2011

Tävling hos Mollys


Igår var det nationella scrapbooking dagen. Inte för att jag hann scrappa då ( eller ens var hemma så jag kunde scrappa) men Mollys scrapbooking har iallafall en tävling ihop med detta. Man ska scrappa om att scrappa helt enkelt. Jag tyckte att det var en trevlig ide och gjorde en sida till min BOM om varför jag scrappar.
Startade egentligen med kort och tyckte att scrapbooking verkade lite läskigt, men efter vår jorden runt resa så satte jag igång och sedan har jag inte kunnat sluta :) nu är det ett sätt att koppla av och få lite tid för mig själv. Jag älskar fina mönster dessutom och det kan riktigt bubbla i kroppen när jag ska få göra en sida med ett fint papper :)
Idag har min it- kunniga man äntligen fixat och trixat så att jag ska kunna skriva ut kort och ladda in kort utan att använda min dator som fortfarande inte funkar. Hurra!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Härligt!!! Jättefint! Jag kan känna så jag med, när jag ser fina papper speciellt. Känslan att få hem saker hit och plocka ihop kit och ordrar gillar jag! Även om jag inte hinner scrappa lika mycket numera. Men när jag väl gör det är det glädje och avkoppling! =)

Marit sa...

Vilken rolig idé, det här gillade jag.