onsdag 11 maj 2011

Senaste från Magdas

Magdas scrapfeber fortsätter och jag är nu klar med 6 bidrag. Det finns 12 utmaningar att vara med i, får se om jag hinner med dem alla.


Med i kitet var det tre olika serier. Två av dem var vintage, shabby och en från Echo Park. Jag använder ju inte vintage alls så jag tycker att det var ganska svåra papper. Ena serien av vintage var helt ok. Det är från den som detta papper kommer. Tror att det är Bo Bunny. Den andra däremot den tycker jag är riktigt ful så vi får se om det blir något skapat med de papprerna. Just nu har jag gömt dem långt ner ;)
Detta papper tyckte jag iaf om så det fick bli en LO till bröllopsalbumet. Den typen av kort passar bättre med vintage än barnkort tycker jag. Utmaingen var att göra en femstegsdikt enligt en viss princip. 


I denna utmaing gällde det att använda 7 st olika färger. Jag gillar ju färgglatt så det var inga problem. Är dock något med denna lo som jag inte riktigt gillar, men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske att jag skulle ha haft ett annat bakgrundspapper. 

Tydligen kan jag inte visa de två sista bidragen. iPhoto har hållt på och krånglat med mig, Jag får visa dem i nästa inlägg. 

Idag ska vi hälsa på 10-dagar gamla Astrid! Ska bli jättemysigt. Har gjort ett litet kort till henne, men det var inte jättemycket att hänga i gran. ;) 

Inga kommentarer: