söndag 22 maj 2011

Scraptid

Har hunnit med lite scraptid på kvällen. Ester somnade redan halv sju och Kim jobbar som vanligt.
Var ju naturligtvis sugen på att använda lite av det som jag inhandlat.
2 bidrag till febern blev det. Jag har nu bara ett kvar. Känns lite som att man värker fram dem, men det kan ju vara bra ibland det också.


Denna utmaning bestod i att man måste använda mist och inte använda mönsterpapper. Jag använder inte mist i några mängder om man säger så, men vet ju på ett ungefär hur det fungerar. Gjorde ett försök på denna utmaning i fredags, men det hamnade i papperskorgen. Då trodde jag att jag kunde bara göra lite på måfå. Det funkade inte! ;) Jag fick surfa runt lite och bli inspirerad för att veta vad jag skulle göra. Det blev ju en ganska enkel LO, men det är fint det med.

Här skulle man utmanas av en pink-låt. Jag tog själva namnet pink oxh transformerade det till en rosa LO. Tyckte att den fick lite attityd iallafall precis som pink har.

Hade tänkt visa lite bilder från helgen, men tyvärr så krånglar datorn med mig (som vanligt).
Nu ska jag genast förpassa mig till sängen, klockan har blivit alldeles för mycket.

2 kommentarer:

hellenbell sa...

jättesöt!!!

Hege sa...

Underbar LO. Jag hoppas det är ok att jag har Casat dig.
/Hege