måndag 9 maj 2011

Första 2 bidragen till scrapfebern

Eftersom att Kim fixade dator igår kan jag nu lägga in mina första bidrag till Magdas scrapfeber här i bloggen.
Det här bidraget är till skissutmaning. Fin och rolig skiss. Papper från Echo Park var med i kitet, samma med klisterdekorationerna. Texten som står på lyder: Mitt lilla barn, min lilla himmelbit. Jag tackar för att du kommit hit. Texten är från en sång vi sjunger på rytmiken. Fin tycker jag.                            


Blomman har jag gjort själv efter en tutorial på October afternoons hemsida. Väldigt enkelt. 

Nästa utmaing jag gjorde var att altra någonting. Jag är inte direkt någon altrare, men kom på att snart är det slut på rytmiken och vår fröken där är väldigt trevlig och gullig så det vore fint att ge något.  Tog en av mina kalsonglådor som jag visat innan och klädde om. man skulle ha minst två band, fem blommor och blingstenar på. blomman i mitten har jag virkat, de andra var med i kitet. Jag har stansat ut blommor och satt blingstenar i mitten. De blommorna sitter på sidorna. 




Det var bidragen hittills. Hoppas på att hinna lite mer ikväll. 

Inga kommentarer: