fredag 20 maj 2011

Shopping deluxe!


Äntligen fredag och äntligen i Bovall. Solen håller på att gå ner, Kim ska åka lite båt och jag klappar på mina fina papper!
Var på Scrapfabriken
idag i Uddevalla. Väldigt trevlig affär och väldigt trevlig tjej som hade affären. Den seglade helt klart upp som en av mina favoriter! Jag tyckte i princip att allt som fanns i affären var snyggt! Handlade en hel del, men det hade lätt kunnat blivit mycket mer. Väl värt ett besök om man har vägarna förbi. Finns ju web shop också såklart.
Vad köpte jag då? Översta raden är bara october afternoon. 5 papper i five and dime serien. 6 från andra serier, bland annat mina favoritpapper med äpplen på. 2 ark med shapestickers, 2 ark med labelstickers, 3 ark med bokstäver.
4 papper från olika serier i cosmo cricket samt ett ark med stickers. 3 papper från Echo park varav ett var med journalingrutor, alfabet från Little girl serien. Ett till journalingrutor fast från crate samt ett papper från MME. Inte så illa pinkat va? :)
Jag är väldigt nöjd och ser verkligen fram emot att få scrappa med dem!

1 kommentar:

hellenbell sa...

hej hanna!
det var så trevligt med lite besökt. och av en sån liten söting du hade med dig :)
tack för titten och välkommen åter!