söndag 13 mars 2011

Echo park och Stellas.nu



Stellas.nu har en skisstävling som månadstävling. Jag gillade skissen och blev inspirerad till att göra denna LO. Har börjat gilla ett nytt pappersmärke, Echo park. De har massor med fina färgglada papper. Dessa papper kommer från serien Little girl. Köpte även en hel del papper från Little boy. De är i en annan färgskala men funkar fint till barn tycker jag.
Kortet på Ester är så fint tycker jag! Hennes fadder Martin fick en lite större variant av det i födelsedagspresent igår när vi var på trevligt kalas där.

Har även scrappat ihop en väggdekoration till Ester idag, men det får jag visa en annan gång. Kanske ihop med den scrappade klockan som hänger ovanför skötbordet!

1 kommentar:

Liola sa...

Riktigt skön bild på godingen! Echo Park är verkligen fina, ska köpa på mig fler sådana när jag får handla igen... 31 alster kvar :D