tisdag 8 mars 2011

Minialbum


Har påbörjat ett Minialbum till en kompis som behöver muntras upp lite. Gjorde en ny sak med det idag. Ritade av och klippte ut alla papper samt chalkade alla kanter på en gång innan jag satte igång. Tycker nämligen att det är det tråkigaste. Nu sätter jag bara ihop det och dekorerar! Det går relativt fort med Minialbum, det är helt i min smak!

Häromdagen när jag surfade runt hittade jag hos TipsyTessie (hmm stavning på den? Bloggen finns iallafall i högerkanten). Hon hade köpt trikåremsor för att virka med på en affär i Olskroken. Det verkade ju jättekul så det måste jag testa. Jag vill göra små korgar att ha saker i. Kan hända att jag åker förbi där imorgon efter babysimmet!

1 kommentar:

Liola sa...

Minialbum är grejen! Gjorde ett till brorsan som han ska få när vi ses. Kul när det går snabbt :D Hoppas hitta lite tid för pyssel snart, går inte så bra med det när Martin är sjuk...