tisdag 29 mars 2011

Helt otippade påskkort


Det blev 2 st helt otippade påskkort såhär på kvällen. Ibland bara växer saker fram. Jag gillar ju mycket färg, men här har jag hållt mig till den ljusa färgskalan. Lite pastelligt helt enkelt. Har sett många fina saker med den färgskalan och tänkte pröva. Hade en massa papper i en serie som legat i evigheter. Tror att jag köpte dem i nya Zeeland till och med när vi reste jorden runt. Ett litet bokmärke hittade sig helt otippat in på kortet också. Fick det i någon rak för flera år sedan, dessutom fastnade lite punchinella. Det var ju inte igår det heller! Kommer ihåg hajpen kring detta. Konstigt att det ska bli sådana tokiga hajper i scrapbookingvärlden! Men lite roligt :) jag går dessutom på allt ;)

Jag har dessutom gjort fyra lo till Emmys/Vilmas album idag, men det får jag blogga om en annan dag. Nu är sängen ett måste.

Inga kommentarer: