tisdag 15 mars 2011

Skissinspiration

Idag blev det en kväll själv, Ester somnade gott vid sju och Kim jobbar. Har fått ett scrapuppsving och kommit igång ordentligt. Idag var det en tävling som sparkade igång mig. Den LO:n är inte riktigt klar, men på Swe scrapbooking där jag hittade tävlingen hade de även en massa skisser. Det gillar ju jag mycket, så då blev det en LO. Denna var veckans skiss och ovan är alltså resultatet. Fotot har legat ett tag, jag tycker att det var fint, men nu blev det alltså scrappat.
Det syns inte så bra på kortet, men hjärtat är skrynkligt. Det står älskade på de turkosa bokstäverna.

När Lina började med sin 100-utmaning (som nu är 150) så började jag fundera lite. Jag vill inte göra samma sak, men jag började fundera på hur mycket saker jag faktiskt har och att det vore både kul och bra att använda dem lite mer. Så nu funderar jag inför varje LO om det är något gammalt som jag kan använda. Här kom mina gamla Swirl-stämplar fram. Jag gillade jättemycket när jag köpte dem och tycker nog att de är väldigt fina fortfarande. :)
Framför allt har jag mina spillpapper framme hela tiden och de används mycket, bra!

1 kommentar:

Pysselbus sa...

Åhh, vad fint! Härliga färgkombinationer! Gillar även dricka-LOn här under... Sååå fin! Liksom den med Echo Park...

Kram

Linda