måndag 28 mars 2011

Visad

Ester sover och jag passar på att surfa lite. Jag gillar att surfa omkring på olika sidor för att få inspiration till att scrappa. För två veckor sedan gjorde jag ju en LO från en skiss på SWE Scrapbook. 
Har inte sett det innan, men min LO blev visad i bloggen här! Alltid trevligt. Om ni inte har varit på denna trevliga sida så surfa dit. De har bland annat skisser varje måndag och det gillar jag. Både denna veckas och förra veckans skisser är jättefina. Ska nog göra ett försök att scrappa dem.

Förövrigt så blev jag "diskad" i Scrap och Hobbys tävling. Jag hade inte läst ordentligt och rivit ett av möntserpapprerna en gång för lite. Hmm så kan det gå om man ska skynda sig lite. Jag blev ganska nöjd med LO:n iallafall och det var en kul ide så det gjorde inte så himla mycket. Scrap och Hobby ligger i Sävedalen, inte så särskilt långt från mig. Kanske får bli ett besök dit någon gång. Nu när solen skiner är det trevligare att ta barnvagnen och knata lite.

Idag ska jag ge mig på jakt efter gamla fina tallrikar. Har tänkt att det ska bli sådana istället för vita tråkiga på landet. Eftersom att vi redan har tallrikar så spelar det ju inte så stor roll hur snabbt man får ihop dem.
Den här typen av tallrikar är jättefina tycker jag, det kan också vara med blommor osv på alltså lite mer lantligt. Ja vi får se om vi hittar något helt enkelt. 

1 kommentar:

Liola sa...

Följer gärna med till Partille!! Ska vi ta en sväng i veckan?? Eller till Alingsås? Utmaningen avklarad m två fåniga kort :) Så nu kan här SHOPPAS!!! Torsdag hade passat mig bra, gärna när Grodan är på förskolan.