onsdag 23 mars 2011

En tävling till...

Ja det är lika bra att ta en tävling till när jag ändå håller på. Lina var med i Pappersbitens tävling som handlar om att scrappa en gruppbild. Jag funderade på om jag hade någon sådan, men kom inte på någon. Förrän idag när Ester satt och lekte bredvid soffbordet. Hon gillar att dra ut alla saker som ligger under och jag plockar tillbaka. Där låg iallafall ett kort från när jag var liten, det har legat där länge. Jag har inte velat slänga det, men inte heller vetat vad jag ska göra av det. Då kom jag på att det passade fint till denna tävling. Så det blev helt enkelt två flugor i samma smäll, jag fick gjort något med kortet och dessutom kunde jag vara med i en tävling! :)


Man var så härligt fin på 80-talet! Jag sitter på vänsterkanten med blå tröja på mig. 

Använde min symaskin mycket. Det är så smidigt när den står precis bredvid där jag scrappar. Jag har sick-sackat runt kanten på det randiga pappret. Fäst det rosa med några stygn, sytt över kortet samt över rubriken grannbarnen. Jag har gjort en dold journaling för den fick inte riktigt plats. Tycker nog att jag har tagit ut svängarna lite på den här LO:n. Jag som brukar scrappa med mottot Less is more har tryckt in ganska mycket bös på liten yta. Det är en 8x8 för det formatet har jag min BOM i. 

Inga kommentarer: