onsdag 16 mars 2011

SWE scrapbooks tävling

Har även lyckats få ihop en LO till SWE scrapbook läsartävling så den måste jag blogga om också.
Den har namnet fyrklövern och ska innehålla fyra olika fonter ( handskrivet, dymo, stansat och klisterbokstäver i mitt fall) Det är de fyra färgerna turkos, röd, grön och rosa som LO:n ska vara i, man ska följa skissen och det ska vara en fyra med på layouten. Min fyra sitter på pappersremsan under fotot.

Alla papper från October Afternoon här med. Alla utom den första vimpeln som är från Echo Park samt den mörkröda vimpeln som jag inte vet vart den är från. 
Nu så, nu ska jag gå och lägga mig! 

9 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättehärlig tolkning! Vad skoj att du ville vara med! Kramar!

CillaT sa...

Å så fin! Supersnygg kombination av fyrklövern:)
Kram

Malin sa...

Åh, vilken läcker layout! Vi är så glada att du är med i tävlingen!

Lilla07an sa...

Å vilken fin LO. Läckert med vimplarna!
/M

Pysselbus sa...

Åhhh, vilken mysig tolkning! Så härliga bilder och fina detaljer!

Kram
Linda

MissMian sa...

Verkligen en supersnygg LO!!! Är själv stor fan av OA! :)

Umenorskan sa...

Jättesnygg LO ! Kul att du ville vara med i tävlingen.

AnnaB sa...

Jättemysig layout...!!!!

Cattis sa...

Vilken härlig layout!! =)