tisdag 22 mars 2011

Scrapdrakens tävling

Jisses va hon tävlar tänker ni, hur mycket vill hon vinna egentligen?
Jo det är klart att det hade varit trevligt att vinna något, men mest är det för att utmana mig själv. Jag är en tävlingsmänniska och då är det helt perfekt med utmaningar för att få något gjort. Jag surfar fram vilka tävlingar eller utmaningar som jag vill vara med i och så sätter jag igång och skapar!
Denna tävling från Scrapdraken var en färgutmaning, svart,vit, rosa, grön. Helt enkelt de färger jag
brukar scrappa i så det var inte så svårt



Ester fullkomligt älskar sin gåstol så det var en självklarhet att scrappa om den till hennes album. Hon är snabb som sjutton och vet precis hur hon ska göra för att ta sig fram överallt. Vem behöver krypa när man kan ta gåstolen? ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig LO :D
/Maria
Scrapdraken HB

Liola sa...

Snygg LO!!
Jo du, jag behöver verkligen bli klar snart för jag har inte mycket CS kvar o inte många mönsterpapper heller... Men men mitt tempo borde jag ju fixa klart detta på ett par veckor om jag bara finner lite tid att sitta. Vi kan väl boka in en dag för pyssel o shopping så kan jag ha det som mål :)
Det blev ingen DT, men trodde inte det heller. Gjorde dålig koll innan...
Krams