lördag 5 mars 2011

Lördagsmys

Egentligen skulle vi ha varit i Jönköping idag, men en febrig dotter satte stopp för det. Idag har hon varit feberfri, men vi ville inte chansa. Dagen har vi istället spenderat hos svärföräldrarna, promenad i solen och god lunch! Mycket trevligt!

Ikväll blir det en kort sväng till en inflyttningsfest innan vi dyker ner i soffan igen. Kanske att jag skulle försöka mig på att scrappa lite ikväll. Jag skulle visserligen behöva lite mer cardstock, men det finns nog saker till att göra en hel del egentligen. Lina har som mål att scrappa 150 saker innan hon handlar. Vill inte sätta målet för jag tror att det skulle resultera i att jag inte höll det ändå, men man kan ju tänka lite på det. Har på mina senaste LO:s faktiskt rotat lite i gömmorna och använt saker jag för längesedan glömt bort. Jag hade säkert kunnat få ihop 200 saker om jag bara fick lite cardstock till :)

Lägger in ett lite nyare kort på Ester. Här är för ca en månad sedan då hon var lite mer än 7 månader. Hon är allt bra go!

1 kommentar:

Liola sa...

JO, kom igen! Du vågar :D
Har "bara" 42 alster kvar, hihi!
Kanske dags att boka in en pysseldag igen...
Vi ses idag!
Kramar